1. Welcome to NoFap! We have disabled new forum accounts from being registered for the time being. In the meantime, you can join our weekly accountability groups.
    Dismiss Notice

Post published by seekingawayout

السلام عليكم
انا حابب اتكلم علي كذا حاجة و يا ريت لو فيه حد يقدر يساعد
أولا انا مدمن من و انا عندي ١٢ سنة بورن و عادة سرية و انا حاليا ٢٦ سنة الموضوع له تأثير في كل جوانب حياتي الشغل العلاقات مع الجنس الآخر مش سوية بالمرة وبدأ يأثر علي شغلي كمان بقيت مش مركز و علطول في الم جسدي و وهن عضلي و عقلي و مش عارف أبدأ علاقة خطوبة لاني خايف انها تفشل بسبب اني مدمن و هي اكيد مش هتتقبل ده و مش عاوز اظلم حد معايا و مش عارف ابطل و الموضوع بقي ليه تأثير جسدي دائم انا حاليا بقيت علطول
دايخ و طاقتي ضعيفة
ثانيا انا في الوقت الحالي بعاني من شعور دائم اني عاوز ادخل الحمام
peeing urge
و بتزيد ليلا و مش بعرف انا إلا لما أمارس العادة السرية عشان اتعب و انام و حاليا الاحساس ده بعدم الراحة بقي شبه
دائم و أنا بقيت مش عارف انام و لا اروح شغلي علطول مزاجي وحش بتجنب الناس و طبعا علاقتي بالجنس الآخر مدمرة
ساعدوني
zied1994, Moe1000 and Deleted Account like this.
Survivalist more_vert
Survivalist
انا حاسس انك بتتكلم عني :)
seekingawayout likes this.
Survivalist more_vert
Survivalist
الله المستعان
seekingawayout likes this.
seekingawayout more_vert
seekingawayout
ربنا يتوب علينا و يساعدنا كويس اني اعرف ان فيه حد زيي و ان انا مش لوحدي اللي بعاني
Deleted Account likes this.
FCBMonfire more_vert
FCBMonfire
أقترح عليك زيارة طبيب نفسي متخصص في علاج إدمان الإباحية عشان 14 سنة كافية انها تغير كيمياء الدماغ بتاعتك ودا بيحتاج وقت ومجهود عشان تقدر ترجع طبيعي زي الأول . ف محاولتك المستمرة في إصلاح الجانب دا في حياتك دا شئ كويس جدا بس محتاج حد متخصص يساعدك في كده
Survivalist more_vert
Survivalist
@FCBMonfire ليك تجربة مع طبيب ولا مجرد تخمين؟