1. Welcome to NoFap! We have disabled new forum accounts from being registered for the time being. In the meantime, you can join our weekly accountability groups.
    Dismiss Notice

NoFapהאשכול הישראלי ב־

Discussion in 'International Discussion' started by HitoriJanai, Apr 17, 2020.

  1. Wilde°

    Wilde° Fapstronaut

    355
    4,398
    123
    אני הצטרפתי חברה מחכים לכם אנשים פותחים קבוצות ווצאפ על משחק בטלפון אין סיבה שלא נפתח על דבר כל-כך משמעותי, אין לכם מה להתבייש..
     
  2. Supination

    Supination Fapstronaut

    242
    655
    93
    גם אני הצטרפתי :)
     
    MadDogBluesy and Wilde° like this.
  3. Itay1234

    Itay1234 Fapstronaut

    8
    14
    3
    אני בחוץ, מעדיף להשאר קצת אנונימי. אם בא לכם להעביר את זה לטלגרם, אשמח להצטרף
     
    MadDogBluesy and SuperBaowi like this.
  4. Clientom

    Clientom New Fapstronaut

    3
    1
    3
    אני גם אשמח להצטרף לקבוצה במידה והיא תהיה בטלגרם. יש פה אנשים שמעוניינים גם?
     
    MadDogBluesy likes this.
  5. Industriilor

    Industriilor Fapstronaut

    44
    33
    18
    כן אחי אני גם אשמח
     
    MadDogBluesy likes this.
  6. Secret Avocado

    Secret Avocado New Fapstronaut

    1
    5
    3
    אהלן חברים
    נעים מאוד אני בן 30 וכבר מתעסק בנושא הזה כבר חצי שנה.
    כבר עברתי 100 ימים של semen retention
    שזה כמו NOFAP
    רק קצת יותר קשוח .
    זה ללא גמירה בכלל.
    עברתי מסע מטורףף וזה שינה לי את החיים מן הקצה לקצה.
    כלפי חוץ הכל נראה אותו הדבר, אנשים שמכירם אותי לא ממש רואים את ההבדל אבל אני מרגיש שהעולם הפנימי שלי עבר מהפכה.
    ברמה שאני לא מסוגל לראות תמונות שלי לפני חצי שנה, אני מרגיש שאני מסתכל על בן אדם אחר.
    יש לי ניסיון וידע לתרום מצד אחד ורעב ללמוד מאחרים מצד שני, וזה די נחמד לפגוש חברה ישראלים שעושים את זה, אני מרגיש שזה לא כל כך נפוץ בישראל ולא מכיר אנשים שעושים את זה.
    יש קבוצת טלגרם?
     
  7. Wilde°

    Wilde° Fapstronaut

    355
    4,398
    123
    אלוף! מוזמן להצטרף - https://chat.whatsapp.com/JyXWjAsJdzN08lAsWPSK46
     
    MadDogBluesy and Supination like this.
  8. HelplessPleaseHelp?

    HelplessPleaseHelp? Fapstronaut

    130
    151
    43
    היי חבר'ה נעים להכיר. אני גם פה כבר תקופה. אני בן 31. אז עכשיו אני הכי מבוגר באשכול. נחשפתי לשיטה כבר לפני כמה שנים ומאז אני די מכור. היו לי בהתחלה הפסקות והתחלות ולמעשה תקופה ארוכה לא ממש הצלחתי לעמוד באתגר אבל הוא היה בתודעה. נכון להיום אני כבר למעלה משנתיים ללא פורנו ולמעלה משנה ללא אוננות. אני די מודה על החשיפה שלי לאתר הזה ולכוח שהוא נותן לי. אני חייב להגיד לכם שמאז שאימצתי את השיטה הזאת החיים שלי מלווים בהרבה פחות התלבטויות, ואני שהייתי בן אדם שהוא מאוד מתלבט, היום כבר הרבה פחות מתלבט בהחלטות שלי. מקווה שלכולכם יהיה מסע מרתק. ובטוח שתצליחו להגיע לתוצאות טובות אם תתמידו. בהצלחה!
     
  9. JacobManning

    JacobManning New Fapstronaut

    2
    4
    3
    יום טוב

    מעולם לא חשבתי שזה יכול לעזור לי כל כך
     
    MadDogBluesy and SuperBaowi like this.
  10. JacobManning

    JacobManning New Fapstronaut

    2
    4
    3
    אני מאוד חדש לשיטה אז תצטרכו לסלוח לי, שמעתי על זה בפורומים והבנתי שזה יכול לעזור.. אני אציג את עצמי קצת שיהיה רקע, אני בן 24 ופשוט מרגיש ריקנות. גם כשהייתי הולך הרבה לנערות ליווי וזונות, עדיין הייתי יוצא משם באובססיה וחוזר לפורנו ולאוננות, שום דבר לא הספיק לי. ודווקא כשהתרחקתי מזה לאט ככה התחלתי להרגיש משמעות בדברים אחרים בחיים. אני לא כל כך יודע מה לעשות כי אני מתחיל לחשוב על זה עכשיו שוב, אחרי חודש שהצלחתי להחזיק בלי. זה חוזר אליי ואני מרגיש כמו מכור. הייתי שמח להתייעץ עם מישהו שחווה דבר דומה אם יש עצה לאיך להתמיד.
     
    MadDogBluesy and HolyTheotokos like this.
  11. כיף שיש עוד ישראלים
     
    MadDogBluesy and SuperBaowi like this.
  12. phantom666

    phantom666 New Fapstronaut

    1
    3
    3
    .אני ממש שמח שנפתח האשכול הזה, כבר די איבדתי אמונה שיש קהילה ישראלית שמתמודדת עם אותם בעיות. כבר תקופה ארוכה שאני מנסה לעשות נואו-פאפ אבל אתמול החלטתי להירשם לאתר, להצטרף לפורום ולקחת את זה לרמה הבאה
     
  13. Supination

    Supination Fapstronaut

    242
    655
    93
    ברוך הבא! כיף לשמוע שעוד ועוד ישראלים מצטרפים לקהילה
    מזכיר שיש לנו קבוצת ווצאפ ושאתם מוזמנים להצטרף!!
    https://chat.whatsapp.com/JyXWjAsJdzN08lAsWPSK46
     
  14. Abunuwasi

    Abunuwasi New Fapstronaut

    1
    4
    3
    אהלן חברים מחזק את כולכם על ההחלטה להפסיק
    אני בן 25 ורק בשנה האחרונה הבנתי כמה פורנו זה רע והתחלתי באתגר, בהתחלה הייתי נופל כל שבוע שבועיים עד הרצף הארוך ביותר שלי שהגיע כמעט ל30 יום.
    לאחר מכן דיברתי עם בת הזוג שלי על העניין וכמה שהיא הזדעזעה ממני הכניס בי מוטיבציה והצלחתי 85 יום. בחודש האחרון אני נופל לזה כמעט פעם בשבוע ואפילו יותר, ךא סיפרתי לה כי חשבתי שזו רק מעידה קטנה ושאני יכול להפסיק עם זה שוב בלי בעיה, זה לא הצליח, והפחד והחשש מהתגובה שלה גרמו לי לשקר לה בנושא... וזה גורם לי לעוד תחושה של חרדה ועצב וזה מועדד אותי שוב לחזור לפורנו.. החלטתי שמחר אני חייב להתוודות בפניה כי אני מבין שרק העובדה שהבטחתי לה בעבר דחפה אותי לכמעט 3 חודשים ללא פורנו.
    אני חושב שאם כמה שהנושא הזה מביך ומעורר תחושות מאוד רעות ועם הסטיגמות שיש על מי שצופה בפורנו,
    כל אחד צריך להתוודות בפני אדם קרוב
    גם לדבר בפורום אני מניח עוזר אבל הכוח והמוטיבציה שאדם קרוב יכול לתת לך זה משהו הרבה יותר חזק בעיניי
     
  15. theMotivator

    theMotivator Fapstronaut

    320
    1,076
    123
  16. TheSunWillRiseAgain

    TheSunWillRiseAgain Fapstronaut

    33
    31
    18
    היי שלום לכולם. הגיל שלי הוא בסוף שנות 20 תחילת ה30. נחשפתי לפורנו בגיל צעיר, כנראה בתחילת החטיבה. מאונן עוד מלפני. אני לא אכתוב פה את כל הסיפור כי זה ארוך אבל החיים שלי הלכו לכיוון לא טוב. כמובן שבדיעבד אני יכול לראות שלהתמכרות הזאת היה חלק גדול מאוד בכך. בלי עבודה, חי עם ההורים. אין מוטיבציה לכלום. משתדל מאוד לעשות שינוי אבל זה מאוד קשה בגלל שההתמכרות הזאת מזיקה לרצפטורים של הדופמין במוח = מוטיבציה נמוכה מאוד באופן כללי לכל דבר שאינו פורנו. בדיעבד אני יכול לראות איך ככל שהרגלי הפורנו שלי עברו הקצנה (מבחינת סוג וכמות) כך גם צצו להן תופעות לוואי כמו כאבי ראש כרוניים מיגרנות קשות ועוד בעיות. כמובן שכל זה במבט לאחור. אני מרגיש שאין לי ברירה אלה לעשות שינוי כי גם מבחינת תופעות לוואי פיזיות הן די קשות כרגע. הן מחריפות אם אני צופה ושובר את ההמנעות מאוננות או מפורנו. דברים כמו ערפל במוח, דיכאון, תחושות מוזרות בלב ובחזה. הרגשה שלפעמים הלב מחסיר פעימות. קושי לישון. התקווה היא שברגע שאני מפסיק בכל יום שעובר זה משתפר. לצערי לא הצלחתי להגיע ליותר מ21 יום בלי פורנו או אוננות. אני באמת מרגיש שאם אני אמשיך ולא אפסיק משהו רע יקרה. או פיזית, או שבגיל 40 אני אמצא את עצמי עדיין בלי כיוון ותעסוקה והדיכאון יהיה כל כך גדול שאני באמת פוחד שאני אעשה לעצמי משהו
    אני מרגיש שהפורנו הפך אותי לאימפולסיבי - מבזבז כסף על דברים שאני לא צריך גם כשאין לי (אני מזכיר שאין לי עבודה). אני מבין שזה בגלל שהמוח שלי מחווט ככה בגלל הפורנו - לקבל סיפוק מידי של דופמין. כמובן אחרי שאני קונה משהו אחרי יום הריגוש יורד. אני באמת רוצה לזכות בחיים שהיו לי פעם לפני הפורנו והרשתות החברתיות (שגם דופקות את המוח) - מקווה שזה אפשרי

    זה מוזר אבל לפעמים שני מצליח להגיע לסטריק של נניח שבועיים אני ממש מרגיש שהתודעה שלי בממד שונה. פתאום החיים מרגישים שונה. נקודת המבט שלי יותר אופטימית, דברים שאני מדכאים אותי נראים לי טיפשיים, יותר אומץ להתמודד עם כל דבר. ברגע שאני צופה ומאונן, אני ממש מרגיש את הנפילה למקום נמוך. ברגע שזה קורה המבט שלי על החיים למספר ימים הוא מאוד מדוכא, מפוחד, עצוב. זה ממש מרגיש שמה שהתרבויות העתיקות או כל קהילת הניו אייג' אמרו על תדר, נכון. שלאדם (ולכל יצור חי) יש תדר. וכל דבר שאנחנו עושים או חושבים או אומרים משפיע על זה. וכמו תחנת רדיו, ברגע שהתדר שלנו נמוך אנחנו נמשוך ונזדהה עם דברים דומים - כמו פחד, שנאה, תחושת חוסר אונים וכו. ככה לפחות לי זה מרגיש.
     
    Last edited: Mar 6, 2021
  17. ממש מתחבר למסקנות בסוף.. המון בהצלחה אחי!! ברוך הבא:D
     
  18. zerek

    zerek New Fapstronaut

    2
    6
    3
    אהלן, גיליתי את האתר והתחלתי באתגר שלי ממש היום. מדהים לראות פה קהילה של ישראלים, אני קורא את מה שאתם כותבים ויש לי המון הערכה לאומץ הזה להשתנות ולפתח דפוסים חדשים.
    קצת על עצמי -

    אני בן 23, מאז החטיבה אני מרגיש שהתמכרתי לפורנו ולאוננות. התרגלתי לאונן כמעט כל לילה ולפעמים גם כשאני קם בבוקר. זה נהיה הרגל שהמון פעמים קשה לי ללכת לישון בלעדיו ועושה אותי עייף במהלך היום.
    קשה לי לדבר על זה עם מי שסביבי, אני שונא את איך שפורנו הופך את כל המשיכה המינית שלי להרבה יותר גסה ומקהה את החושים שלי. וזה מביך אותי שזה משהו שאני עוד "תקוע" איתו ועדיין משפיע עלי למרות שניסיתי להפסיק בכמה שלבים בחיים בלי הצלחה.
    אין לי ניסיון מיני או רומנטי עם בנות. הייתי במקומות קרובים לזה עם כמה בנות במהלך השנים, עם חלקן ממש הרגשתי שיש אהבה הדדית אבל תמיד זה מאוד מביך אותי לעשות את הצעד. אני מפחד מהרגע המדומיין הזה שבו לא אדע מה לעשות, או לא אדע איך ההתמכרות לפורנו ולאוננות משפיעה עליי בקשר זוגי או בסקס.
    לאחרונה התחלתי לגור לבד בדירת יחיד עם חוזה לשנה. עשיתי את זה בשביל מרחב יצירתי שמאפשר לי להשתנות, אבל אני כמובן פוחד מהסיכון להעמיק באוננות, שיכול ממש להתעצם כשאין לי תכלס אף אחד להתבייש ממנו ואני יכול להרגיש בדידות מאוד בקלות.

    זהו בגדול, ראיתי שעולים פה כל מיני קולות לפתוח קבוצת טלגרם - שנרים את הכפפה? חייב להודות שגם לי ווצאפ זה קצת פומבי מדי ואני מעדיף פלטפורמה אחרת
     
  19. מסכים
     
    MadDogBluesy likes this.
  20. HitoriJanai

    HitoriJanai Fapstronaut

    56
    124
    33
    הרבה אחרי זמן של טעויות וחוסר פעילות החלטתי לחזור לעניינים!

    גם אני מרגיש שוואטסאפ זה חשוף מדי, פתחתי קבוצה בטלגרם למי שמתעניין
    מוזמנים להיכנס!
    https://t.me/joinchat/OoP9k6pU5q4yNmM0
     
    MadDogBluesy, Dank24 and SuperBaowi like this.

Share This Page