NoFap Suomi - NoFap Finland

Discussion in 'International Discussion' started by Curunir, Feb 25, 2020.

1. Curunir

Curunir Fapstronaut

5
    8
    3
    Hei kaikki suomalaiset fapstronautit! Tai no, onkohan täällä edes muita suomalaisia...

No mutta se epäröinnistä, varmasti täällä on muitakin suomalaisia kuin minä. Täällä voimme keskustella suomeksi jos siltä tuntuu, tuskin englanti meillä kaikilla niin vahvaa on että sillä keskusteleminen olisi aina kovin helppoa.

Mike Bonanno likes this.
  2. Mike Bonanno

Mike Bonanno Fapstronaut

526
    7,344
    123
    Tervehdys!

Kyä täällä on muitakin meitä kotimaan otuksia. Olen itse asiassa itsekin joskus miettinyt joskus että kuinkahan paljon meikäläisiä tällä foorumilla oikeastaan mahtaa olla, ja että tällainen kotimainen foorumin osa voisi olla hyvä idea, mutten ole koskaan saanut aikaiseksi aloittaa Suomi-osastoa.

3. tuutta123

tuutta123 Fapstronaut

Moikka!

Hetki on vierähtänyt tämän ketjun teosta, mutta täällä silti myös yksi suomalainen ihmettelee ongelmiensa kanssa! Mutta ei varmastikkaan olla ainoita! Mitenhän saatais tätä nostettuu myös muitten suomalaisten fapstronauttien saataville? Nimittäin sain aika alas rullata että löysin tän.

4. Mike Bonanno

Mike Bonanno Fapstronaut

526
    7,344
    123
    Ehkäpä meitä ei ole niin montaa täällä että suomenkieliselle osiolle olisi välttämätöntä tarvetta, ja ainakin minusta tuntuu siltä että lähes jokaisen alle 40 vuotiaan suomalaisen englanninkielentaidot on sellaisella tasolla että pystyy osallistumaan foorumin höpöttelyihin ainakin auttavasti. Tai ainakin lukemaan muiden kertomuksia ja hakemaan vinkkejä addiktion voittamiseen...

5. Queek The HeadTakker

Queek The HeadTakker Fapstronaut

419
    695
    93
    Simo Hayha biggest snipper of all time

6. DeeJ4y

DeeJ4y Fapstronaut

146
    156
    43
    Hei vaan, vieläkö äijät on pysyneet vahvoina? Totta se, että varmaan moni englanniksikin osaa, mutta mukava nähdä, että suomalaisiakin on tällä matkalla. Eikai mulla muuta, tsemppiä ja Jumalan siunausta kaikille!

ps. toki jotain Suomessa toimiviksi todettuja vinkkejä voitte postata - näyttää ihan hyvät streakit olevan monella!

Share This Page