Den Norske NoFap-duellen (Skandinavia)

Discussion in 'International Discussion' started by Deleted Account, Jul 25, 2023.

  1. @Simorgh, du må forresten joine August-challenge'n, er første gang jeg hoster og trenger deltagere! Så kan vi knuse de andre med vikingblodet vårt og vise hva nordmenn er laget av:emoji_sunglasses::emoji_muscle: Joiner du får du navnet ditt på den offisielle vinnerlisten (regner med at vi begge tar den lett?)
     
    Simorgh likes this.
  2. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    @5uccess Check in dag 7 og første uka er i boks! :emoji_muscle:
     
    5uccess likes this.
  3. Råbra @Simorgh, første uke overstått:emoji_clap:
    Sjekker inn dag 7!:emoji_fire:
     
    Simorgh likes this.
  4. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Sorry @5uccess men jeg relapset i går! Den gode nyheten er at jeg veit hvorfor det skjedde. Starta med flørting og aktivering av sosiale medier. Faen ass. Er skuffa over meg selv, blei ikke den lange streaken jeg hadde håpa på, men jeg er klar for en ny runde. Er mer determined denne gangen!
     
    Last edited: Aug 2, 2023
    5uccess likes this.
  5. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Er med jeg! :emoji_muscle: Hvis det er greit siden jeg relapset i går (1. august)??
     
    5uccess likes this.
  6. Dude, det går så fint, ikke vær skuffa! Vi tar en runde til, også slenger du deg på den andre challengern:emoji_grin: Sørg for å ikke gjøre den samme feilen igjen da, så kommer du deg over de 42 dagene på et svosh:emoji_clap:
     
    Simorgh likes this.
  7. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Supert! Tusen takk for forståelsen! Skal definitivt ikke gjøre samma feil igjen. Nå teller jeg det som relapse hvis jeg responderer eller kontakter damer etter flørting, hehe.
    Dødsbra challenge du laga, har joina nå. Relapset igjen i dag da... Pokkers chaser effekt. Men nå er det nok tull, klar for å legge bak meg denne dritten en gang for alle nå. Da kjører vi! Sjekker inn dag 1 i morra!

    Så er det forøvrig på sin plass å si GRATULERER med seier i den første norske Nofap duellen history has ever recorded :D !!!
     
    5uccess likes this.
  8. Oii, hehe, så streng med seg selv da gitt? Men vi er alle forskjellige, så den respekterer jeg! Jeg har selv holdt på ganske mye nå (S og O), så det hadde ikke vært dumt å gå over til litt sånn Monkmode fremover, for jeg merker at det går utover både energien, konsentrasjonen, motivasjonen osv som jeg egentlig er ganske avhengig av daglig.

    Men det er godt å høre at du ikke tar det så tungt heller! Vi kjører på, og denne gangen burde duellen vare (hvertfall) ut august, ok?:emoji_fire:
     
    Simorgh likes this.
  9. Dag nr. 1: Check!:emoji_fire:
     
    Simorgh likes this.
  10. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Dag nr 1: Check in! :emoji_ballot_box_with_check:
     
    5uccess likes this.
  11. Dag nr. 2: Check!:emoji_fire:
     
    Simorgh likes this.
  12. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    @5uccess dag nr 3 check! Holdt på å relapse i går. Lastet ned en av de dating appene og begynte å sexte og se på camgirls (peeke). Her må det bli skjerpings.
     
  13. Dag 3: check!

    Godt å høre at du ikke gikk for langt @Simorgh, men du vet hvor dette bærer hen, right? Du tripper voldsomt rundt "the red line", mens du tillater deg selv å nesten slippe. Hadde det ikke vært bedre å være mer streng og disiplinert, når du nå en gang faktisk har tatt valget om å slutte?:emoji_thinking: Ikke ta meg for å være streng, jeg ønsker bare at du også skal få det til, for du får så utrolig mye igjen for det!
     
    Simorgh likes this.
  14. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    @5uccess

    Takk for at du ansvarliggjør meg. Du har helt rett i det du sier, og synes det er greit du sier dette litt strengt ;) Jeg "slipper" fort uten noen egentlig grunn til det, annet enn kjedsomhet eller prokrastinering. Jeg bør absolutt bli mer streng og disiplinert og skal gjøre mitt absolutt beste fremover!

    En kommentar til det: Mitt syn på dette er at monk mode er å foretrekke for EN PERIODE, hvis man kan. MEN jeg tenker også at et normalt sexliv er å foretrekke for noen, gitt at det skjer innenfor rammer man er komfortabel med og at man ikke dyrker addiction greia (hvis sexen man har går i samme "fetish" som man foretrekker i P, bør man kanskje være litt forsiktig). Vet ikke om dette gir mening, men bare en tanke :)

    Igjen, takk for støtten og disiplinen du viser! Du er en god rollemodell! :emoji_muscle:
     
    5uccess likes this.
  15. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    5uccess likes this.
  16. Bare å si ifra hvis jeg er for "rett på", jeg tåler å høre det og respekterer andres preferanser når det gjelder myk- vs. strenghet. Mange ganger jeg har fått høre det i andre challenger, hvis jeg sier det rett ut da det går ekstremt trådt blant mange, eller når jeg kommer med "kontroversielle" tips (fra boken vi tidligere pratet om). Hehe. Man blir jo stemplet som cocky med en gang, og føler det ikke er helt sosialt akseptert å pushe andre. Nesten litt sånn "mind your own business, ikke kom her og fortell meg noe". Det siste jeg vil er å ødelegge for andre, så jeg tar det jo til meg:emoji_laughing:

    Jeg forguder jo å gjøre ting på the hard way (særlig inspirert av David Goggins) og følger selv mantraet "Man er egnet til å oppnå absolutt alt så lenge man er villig til det" - aka gå så brutalt til verks at det vil garantere deg å få til noe 99 % av de andre ikke ville gjort. Eller som Goggins selv påpeker det; Når man er sliten og får lyst til å gi opp, så har man i utgangspunktet kun benyttet 40% av hva man er i stand til å oppnå - så gi på som faen selv om det blør i både sjela og kroppen - så vil resultatene komme deretter:emoji_ok_hand:
    Sier ikke at alle skal følge en så fanatisk approach, jeg mener bare at alle er i stand til å gjøre det (få det til) uansett hvor mye man insisterer på det motsatte. Kall meg sær ass, men igjen da så fungerer det!
     
    Last edited by a moderator: Aug 6, 2023
    Simorgh likes this.
  17. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Du, den typen strenghet er bra for meg! Så keep it going :D Jeg tror I Norge har vi en tradisjon for å være for milde mot hverandre. Det lærte jeg etter jeg bodde i USA i noen måneder. Så er helt enig, det er nok ikke så sosialt akseptert som du sier. Blir nok heller ikke bedre med den "entitlement" og "instant gratification" mindsetten blant mange, særlig blant de unge. Men jeg merker for meg så funker sånne oppstrammere veldig bra hvertfall.

    Sjekka ut David Goggins og begynte å lese litt i boka hans ("Never Finished") Damn, det var en øyeåpner ass. Jeg ble skikkelig inspirert til å kjøpe boka hans, det kommer jeg nok til å gjøre! Tusen takk for et veldig solid boktips! I dag skal jeg løpe 400-metere på litt over 60 sekunder, så trenger den "40 % av hva man kan oppnå-mindsetten" for å si det sånn :emoji_sweat_smile: Det er skikkelig vondt og hat, men god trening for 800meter! No pain no gain! Digger det der jeg as. Bra særhet!! Faktisk har jeg hatt den mindsetten på treningsfronten mer eller mindre hele livet, og har oppnådd litt hvertfall (blant annet 2:06 på 800-meter som jeg regner med å knuse snart). Nå skal den samme mindsetten appliseres på addiction!.
     
    Last edited: Aug 7, 2023
  18. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

  19. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Forresten, svarte på meldinga di over, men det står "awaiting moderator approval". Skjønner ikke greia, overvåker de oss eller, haha