Keli's Recent Activity

1. Keli replied to the thread Mi diario.

Dia 50.. Feliz pero aun queda mucho por andar.. No es solo salir del PMO. Es aprender a amar. A mirar al mundo con otros ojos. Frase...

Jul 30, 2021 at 7:12 AM
  2. Keli liked zero0's post in the group Roman Catholic Fapstronauts.

Jul 30, 2021 at 6:48 AM
  3. Keli liked Mr Eko's post in the thread 7 year's freedom from pmo - my Catholic method.

If you are ready to do all possible to fulfill the 3 or 4 day promise ( above all prayer at the time of temptation ) then you can take...

Jul 29, 2021 at 8:14 PM
  4. Keli liked Carlosuke72's post in the thread NoFap en español.

Saludos a todos [email protected], espero que estén sobrellevando de forma positiva cada uno de sus procesos. Por mi parte estuve bastante...

Jul 29, 2021 at 7:40 PM
  5. Keli liked YouAndMeAreTheChampions's post in the thread NoFap en español.

Hola damas y caballeros, por aqui reportandose Hoy en este nuevo reinicio, he apreciado el poder de la retencion seminal en una...

Jul 29, 2021 at 4:21 PM
  6. Keli liked fatherofthree's post in the thread NoFap en español.

Sí, creo que tienen mucha razón. Es chistoso porque en mi frustración de tener que hacer un esfuerzo extra es fácil culpar a una persona...

Jul 29, 2021 at 2:56 PM
  7. Keli liked CPilot's post in the thread Is it a sin to share your negative opinion of somebody?.

Oh man, you really caused me to think! I have had the elements of this matter in my head for a few weeks but you brought them together...

Jul 29, 2021 at 1:46 PM
  8. Keli liked CPilot's post in the group Roman Catholic Fapstronauts.

Jul 29, 2021 at 1:40 PM
  9. Keli liked Dank24's post in the thread Libros sobre la seduccion.

Hola mi bro @Andresprz, me permito darte una recomendación al respecto, trata de interesarte mejor en ser una mejor persona, en...

Jul 29, 2021 at 9:26 AM
  10. Keli liked XandeXIV's post in the thread I am blessed.

Well, those words are indeed Biblical: "1 But now thus says the Lord, he who created you, O Jacob, he who formed you, O Israel: “Fear...

Jul 29, 2021 at 7:16 AM
  11. Keli liked Tao Jones's post in the thread I am blessed.

I love your father's advice. He says it very well. It is indeed incredibly simple to be free -- and also the most difficult battle we...

Jul 29, 2021 at 7:15 AM
  12. Keli liked Kemar935's post in the thread I am blessed.

Thank you for sharing this bible verse Xande, I've heard this many times but didn't remember where this was written! Also thanks for...

Jul 29, 2021 at 7:15 AM
  13. Keli liked CPilot's post in the thread I am blessed.

Recall when the Roman centurion asked Our Lord to heal this servant. Matthew 7:6 (Knox) "So Jesus set out in their company; and when he...

Jul 29, 2021 at 7:14 AM
  14. Keli liked frakethalse's post in the thread NoFap en español.

Muchas gracias hermano, la verdad que tener esta última recaída me ayudo mucho a recapacitar. Te mando mucha fuerza.

Jul 29, 2021 at 6:55 AM
  15. Keli liked engelman's post in the thread NoFap en español.

Efectivamente, todo está relacionado. No hacemos PMO o M compulsivos de la nada, siempre hay algúna autoestima baja que subir o algunos...

upload_2021-7-29_7-22-11.png Jul 29, 2021 at 6:55 AM